Sunday, October 26

Sahabat SMAP Labu sedang koma

Ada juga menerima beberapa pesanan daripada YM sebelum ini. Kali daripada Cikgu Haima Yaakub, guru Bahasa Melayu yang sempat saya jupa semasa saya ke sekolah semasa cuti musim panas yang lalu. Cikgu Halimah tak sempat mengajar saya kerana masih baru di SMAPL, dan menariknya, beliau kini merupakan cikgu debat Bahasa Melayu sekolah.

assamulaikum.

kami warga SMAPL menerima berita bahawa Mohd Hafiz Ibrahim (SPM 2005) terlibat dalam kemalangan jalan raya pada hari rabu 22/10/08. ketika kami menerima berita tersebut, Mohd Hafiz dalam keadaan koma. bersama-samalah kita semua mendoakan kesejahteraan Mohd Hafiz.

Terima kasih
Halimah Yaakub
SMAPL

Hafiz Ibrahim ni pelajar tingkatan tiga semasa saya tingkatan lima pada tahun 2003 dahulu.
Sesungguhnya daripada Allah kta datang, dan kepadanya kita kembali. Semoga Allah ampunkan dosa Hafiz Ibrahim, dan sembuhkan beliau. Amin.


2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hurm...waktu annoucement besar2an dibuat kat pusat informasi smapl,waktu tu sy ade kat dalam utp..terkejut jgk bile dgr die tgh koma..time tu trgt kat die yg pendiam tu..hurmm..dan setelah itu sy pon berjalan pulang ke kelas dgn badan yg tetibe rasa mcm lemah je.hurmmm..begitulah..
eh kejap..heee...crta pasal cikgu debate je??tanak crita pasal "anak2 debate" cikgu halimah ke??ngeh3..yg dah kluar skolah pon boleh..agaggaa